Download Free Greening Death Reclaiming Burial Practices And Restoring Our Tie To The Earth Book in PDF and EPUB Free Download. You can read online Greening Death Reclaiming Burial Practices And Restoring Our Tie To The Earth and write the review.

Over the last fifteen years, people have been slowly waking up to the toxic and alienating practices that have come to make up the American Way of Death. Greening Death explores this awakening, arguing that beyond the greener and more cost-efficient practices of the Green Burial Movement lies an even greater promise—tying us back to the earth.
Funeral expenses in the United States average more than $10,000. And every year conventional funerals bury millions of tons of wood, concrete, and metals, as well as millions of gallons of carcinogenic embalming fluid. There is a better way, and Elizabeth Fournier, affectionately dubbed the "Green Reaper"; walks you through it, step-by-step. She provides comprehensive and compassionate guidance, covering everything from green burial planning and home funeral basics to legal guidelines and outside-the-box options, such as burials at sea. Fournier points the way to green burial practices that consider both the environmental well-being of the planet and the economic well-being of loved ones.
Multispecies Archaeology explores the issue of ecological and cultural novelty in the archaeological record from a multispecies perspective. Human exceptionalism and our place in nature have long been topics of academic consideration and archaeology has been synonymous with an axclusively human past, to the detriment of gaining a more nuanced understanding of one that is shared. Encompassing more than just our relationships with animals, the book considers what we can learn about the human past without humans as the focus of the question. The volume digs deep into our understanding of interaction with plants, fungi, microbes, and even the fundamental building blocks of life, DNA. Multispecies Archaeology examines what it means to be human—and non-human—from a variety of perspectives, providing a new lens through which to view the past. Challenging not only the subject or object of archaeology but also broader disciplinary identities, the volume is a landmark in this new and evolving area of scholarly interest.
Practical and inspiring, DEATH & DYING, LIFE & LIVING, 8th Edition helps students learn how to navigate encounters with death, dying, and bereavement. The authors integrate classical and contemporary material, present task-based approaches for individual and family coping, and include four chapters devoted to death-related issues faced by children, adolescents, young and middle-aged adults, and older adults. They also discuss a variety of cultural and religious perspectives that affect people's understanding and practices associated with such encounters. Practical guidelines for constructive communication encourage productive living in the face of death. You can use this book as a primary textbook for undergraduate and graduate courses in death, dying, and bereavement; as a supplementary text in related courses; or as a general resource. Important Notice: Media content referenced within the product description or the product text may not be available in the ebook version.
الرجل الخفي ، هي رواية خيال علمي كتبها هربرت جورج ويلز ونشرت في عام 1897. ونشرت في البداية كمسلسل في جريدة بيرسون الأسبوعية في عام 1897، ونشرت كرواية في نفس العام. تدور الرواية حول غريفين، وهو عالم كرس نفسه لأبحاث البصريات، حيث يخترع وسيلة لتغيير معامل الانكسار في الجسم إلى معامل الهواء بحيث يمتص ويعكس أي ضوء، وبالتالي يصبح غير مرئي. ينجح في التجربة بعد أن طبقها على نفسه، ولكنه يفشل في عكس المفعول ، خلافا لسابقاتها، آلة الزمن وجزيرة الدكتور مورو، التي استخدم فيها ويلز رواية الشخص الأول، فقد تبنى ويلز يتبنى منظور الشخص الثالث في هذه الرواية.
"إن كنت ترغب في أن تعي مجدداً متعة الأكل، معجزة الطعام، والقوة التي يملكها كل واحد منا من خلال الطريقة التي نحيا بها حياتنا، قدم لنفسك خدمة. احصل على نسخة من كتاب (حصاد من أجل الأمل)؛ أنا أعدك بأن حياتك سوف تتغير بطرق لا تحصى، وجميعها للأفضل... إنه أحد تلك الكتب العظيمة النادرة بحق والتي بإمكانها تغيير العالم. - جون روبنز، مؤلف كتاب (ثورة الطعام) وكتاب (غذاء من أجل أميركا جديدة). تقوم جين غودول في كتاب (حصاد من أجل الأمل) بإقناعنا بأنه يتوجب علينا أن نقيم علاقة جديدة مع الطعام، علاقة تكون ملهمة ولذيذة، وتحافظ في الوقت ذاته على التقاليد وتشكل عملاً من أعمال الحماية. - أليس ووترز، مؤلفة كتاب (فاكهة شي بانيس) وكتاب (خضراوات شي بانيس). أُحب هذا الكتاب؛ إن روح جين غودول السخية والمرحة تطغى على كل صفحة آسرة منه. (حصاد من أجل الأمل) حافل بالملاحظات التي توسع آفاق العقل... إنه نداء شخصي لطيف لإيقاظنا وهو يقول لنا أن بإمكاننا استعادة حكمة أجسادنا. - فرانسيس مورلاپي، مؤلفة كتاب (حد الأمل) و(غذاء من أجل كوكب صغير). إن لم تكن قد فكرت في الطعام الذي تتناوله والخيارات التي تقوم بها - وحتى وإن كنت قد فعلت - فهذا كتاب مهم يجب أن تقرأه. - ديبورا ماديسون، مؤلفة كتاب (الطهي النباتي للجميع) و(نكهات محلية: الطهي والأكل من أسواق مزارعي أميركا). مدخل شفاف إلى عالم الطعام، حافل بالحكايا، يكشف كيف يؤثر إنتاج طعامنا علينا وكيف تؤثر خياراتنا على البيئة... اعتبر هذا الكتاب قائمة التسوق الخاصة بك. - بول هوكن، مؤلف كتاب (علم بيئة التجارة) أنت تسنح لك الفرصة لتغيير كوكب الأرض ثلاث مرات يومياً. أنت بوسعك أن تغيره باعتماد طرق مهمة، إذا ما اتبعت فقط بعض النصائح الحكيمة لهذا الكتاب. - بيل ماكبين، مؤلف كتاب (البيت المتجول: مسيرة طويلة عبر أكثر المشاهد الطبيعية مدعاة للتفاؤل) جين غودول: هي المرجع الأول في العالم لقردة الشمبانزي. وشخصية عالمية معروفة من دعاة المحافظة على الموارد الطبيعية. أنشأت مؤسسة جين غودول، وحازت على جوائز متميزة عدة في المجالات العلمية. والدكتورة غودول هي أيضاً مؤلفة كتب كثيرة لاقت استحساناً بما فيها الكتاب الأكثر رواجاً (داعٍ للأمل). المؤلفة الرئيسة لهذا الكتاب هي ( جين غودول) المعروفة دوليًّا بأم الشمبانزي؛ نظرًا لدراستها المتعمقة له ولاهتمامها الكبير بمصيره. وإذا كان الشمبانزي هو مدخل هذه الناشطة والعالمة الكبيرة للاهتمام بالبيئة والغذاء، إلا أنها في هذا الكتاب ـ ومعها مؤلفان مشاركان ـ تتقدم خطوات أبعد لتطرح السؤال البيئي الأشمل: (كيف يمكننا تغيير عالم تُتَّخَذ فيه القرارات التي تؤثر في صحتنا وصحة كوكبنا من أجل أن تقدم الشركات الجشعة بيان النمو الاقتصادي في الاجتماع القادم لحملة الأسهم؟). والكتاب بأسلوبه البسيط، المفعم بالمشاعر، وعبر 19 فصلاً، هو محاولة للإجابة عن هذا السؤال المهم وعن عشرات غيره، وهو نداء صارخ للملايين من اللامبالين. وبرنامج عمل عام، أو نافذة وعي لنا جميعًا؛ لعلنا نستطيع أن نعيد ارتباطنا بالطبيعة التي نحن جزء منها، وبالطعام الذي نأكله بوصفه نظامًا غذائيًا يعتمد بصورة أكبر على الطبيعة، ولاسيما في هذه المرحلة الحرجة من التاريخ البشري حيث نوشك على تبديد أو تسميم جميع الموارد الغذائية التي تمدنا بالحياة خلال نصف القرن المقبل. العبيكان للنشر

Best Books