Download Free Super Charged Learning How Wacky Thinking And Sports Psychology Make It Happen Book in PDF and EPUB Free Download. You can read online Super Charged Learning How Wacky Thinking And Sports Psychology Make It Happen and write the review.

Super-Charged Learning uses the skill-sets that elite athletes use to be champions! Now parents can show their children how to use these to be champions . . . in their academics. Athletes want to be bigger-faster-stronger. Make your child that kind of learner: learn bigger quantities of information, learn faster, hold onto what’s learned longer.
This book is about teacher evaluation in public schools and how we can improve it.
Storymen explores the converging world views of senior Ngarinyin lawman Bungal (David) Mowaljarlai and acclaimed author Tim Winton.
Los Angeles magazine is a regional magazine of national stature. Our combination of award-winning feature writing, investigative reporting, service journalism, and design covers the people, lifestyle, culture, entertainment, fashion, art and architecture, and news that define Southern California. Started in the spring of 1961, Los Angeles magazine has been addressing the needs and interests of our region for 48 years. The magazine continues to be the definitive resource for an affluent population that is intensely interested in a lifestyle that is uniquely Southern Californian.
Cincinnati Magazine taps into the DNA of the city, exploring shopping, dining, living, and culture and giving readers a ringside seat on the issues shaping the region.
يعتبر كتاب (أيقونات التطور) من أهم الكتب التي تنتقد ما يُدرس لطلبة العلوم في الجامعات عن التطور، من أشياء هي أقرب للخرافة. وتدور الرسالة الأساسية للكتاب حول إبراز مقدرة خبراء العلم الطبيعي على توظيف العلم توظيفًا أيديولوجيًا قمعيًا إقصائيًا، متى أرادوا ذلك أو شعروا بالحاجة إليه. وكذلك قابلية العلم الطبيعي نفسه لأن يتحول من خلال نظرياته ومؤيديه إلى أساطير ذات أيقونات وسرديات ورموز وإشارات.
أيهما أشد خطراً، المسدس أم حوض السباحة؟ ما هي الأشياء المشتركة بين معلمي المدارس ومصارعي السومو؟ لماذا ما يزال تجار المخدرات يعيشون مع أمهاتهم؟ ما هو مقدار اهتمام الوالدين حقاً؟ ما هو تأثير قضية «رو» و«ويد» في جرائم العنف؟ قد لا تبدو هذه الأسئلة مثل الأسئلة النمطية التي يسألها الاقتصادي، لكن ستيفن د. ليفيت ليس اقتصادياً نمطياً؛ إنه عالم شجاع أكثر من أي شيء آخر، يدرس المادة والأحاجي في الحياة اليومية ــ من الغش والجريمة إلى الرياضة وتربية الأطفال ــ وتقوم استنتاجاته عادة على قلب الحكمة التقليدية رأساً على عقب. وغالباً ما يبدأ بتل كبير من المعطيات وبسؤال بسيط لم يطرح من قبل. إنه يهتم ببعض هذه الأسئلة مثل قضايا الحياة والموت، وبعضها الآخر ذو ميزات استثنائية دون شك. وهكذا يحتوي هذا الكتاب على حقل جديد من الدراسة، وهو (الاقتصاد العجيب). ومن خلال سرده للقصص الآسرة ومن النظرة العميقة غير المباشرة، يبين ليفيت وزميله ستيفن ج. دوبنر أن الاقتصاد -في جذوره- دراسة للحوافز ـــ كيف يحصل الناس على ما يريدون أو يحتاجون، لاسيما عندما يريد الناس الآخرون الشيء ذاته أو يحتاجونه. في كتابهما (الاقتصاد العجيب)، يشرع المؤلفان في استكشاف الجانب الخفي ـــ من كل شيء؛ الأعمال الداخلية لعصابة مخدرات، وحقيقة الوسطاء العقاريين، وأساطير تمويل الحملات. وقصص الغش لدى معلمي المدارس. وأسرار جمعية كوكلوكس كلان (العرقية). ومن هنا فإذا كانت الأخلاق تمثل كيف نريد للعالم أن يسير، فإن الاقتصاد يمثل كيف يعمل العالم فعلاً. صحيح إن قراء هذا الكتاب سيتسلحون بقصص وأحاجٍ تكفي لتروى في آلاف الحفلات، لكن كتاب (الاقتصاد العجيب) يستطيع أن يقدم أكثر من ذلك، إنه يعيد تعريف الطريقة التي ننظر بها إلى العالم الحديث تعريفاً حرفياً. العبيكان للنشر

Best Books